Rakkais

Rakkais

maanantai 30. syyskuuta 2013

minkälaista on asua omassa kodissa?

Pyydettiin tekemään postaus siistä että minkälaista on asua omassa kodissa. 

A) Rahaa ei ole kamalasti menee vuokraan & ruokaa

B)  Ruoka pitää tehdä itse ei ole äiti tai isä joka päivä tekemässä ruokaa.

C) Pyykit pitää itse pestä

D) Pitää itse siivota, ellei siten ole sellainen että äiti tulee paasaamaan..

Oikeesti sellaiset ihmiset voisivat mennä johki leirille missä opetellaan siivoamaan, tekemään ruokaa ja pesemään pyykkiä. Ärsyttää sellaiset ihmiset jotka elävät niin että en mä mä osaa. Äiti voitko ymm. 

Meillä on 68 neliöinen ISO kaksio, missä sitä siivoamista riittää.. Haluaisin muuttaa pienempään asuntoo. 

-- Olen nyt päättänyt niin että joka päivä tiskaan tiskit mitä tulee päivän aikana, lakasen lattian, siivoon kissan vessan ja muutenkin pidän asunnn kunnossa. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti