Mutta sitten muihin aiheisiin.
Eli Juu oltiin viikonloppuna siellä Alavuudella ja voi että T: Oli kasvanut. En nimiä ala täällä kertomaan.
Oli kyllä ihana reissu. Käytiin lauantaina T:n ja mieheni kanssa kävelemässä. Etsittiin yhtä puistoa mutta eihän me sitä sitten edes löydetty joten kierettiin pikku lenkki. Ja sitten käytiin keskisellä voi herran jumala sitä ihmis määrää apua. Siis mikä IHMISIÄ oikeasti vaivaa?? Oltiin keskisellä. Niin kaikki ihmiset käveli päin? Eikö nämä ihmiset osaa väistää vai mikä hemmettiä niitä vaivaa? Itse en väistynyt. Syy siihen on se et miten ihmeessä sä pystyt väistämään ison kauppa kärryn kanssa pienten hyllyjen välissä?? Kysympä vaan..
Saa nähä kotiutuuko meille lauantaina pupu =) Jos mennään katsomaan.. Saa nähä
Mutta nyt lähden lepäämään :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti