Rakkais

Rakkais

keskiviikko 18. syyskuuta 2013

EI KESTÄ EI!

Mikä onkaan sen ihanampaa kun HAMMASÄRKY? Siis voi elämä. Ei auta sitten mikään.. Buranaa syöty, kylmää, kuumaa kaikkia konsteja kokeiltu mutta ei auta ei.. Tänään menen hakemaan apteekista kaksi eri burana merkkiä kun niitä kuulemma voi ottaa samaan aikaan et jos se vaikka helpottaisi tätä kipua, toivotaan parasta. 

Mutta sitten muihin aiheisiin.
Eli Juu oltiin viikonloppuna siellä Alavuudella ja voi että T: Oli kasvanut. En nimiä ala täällä kertomaan. 
Oli kyllä ihana reissu. Käytiin lauantaina T:n ja mieheni kanssa kävelemässä. Etsittiin yhtä puistoa mutta eihän me sitä sitten edes löydetty joten kierettiin pikku lenkki. Ja sitten  käytiin keskisellä voi herran jumala sitä ihmis määrää apua. Siis mikä IHMISIÄ oikeasti vaivaa?? Oltiin keskisellä. Niin kaikki ihmiset käveli päin? Eikö nämä ihmiset osaa väistää vai mikä hemmettiä niitä vaivaa? Itse en väistynyt. Syy siihen on se et miten ihmeessä sä pystyt väistämään ison kauppa kärryn kanssa pienten hyllyjen välissä?? Kysympä vaan..


Saa nähä kotiutuuko meille lauantaina pupu =) Jos mennään katsomaan.. Saa nähä 

Mutta nyt lähden lepäämään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti