Rakkais

Rakkais

perjantai 18. lokakuuta 2013

Syysloma ohi

Blogini on ollut viikon nyt `Lomalla`.. En ole nyt vaan jaksanut postata. Joten toi tauko tuli niin hyvään saumaan. Nyt on taas energiaa.. Se olisi vielä ainakin ensi viikko niin olen äidillä kun hoidan pikku veljeäni. 

Syysloma meni kyllä sellaista vauhtia että huhu. Luntakin sato eilen.. mutta suli pois kun illalla sato kaatamalla vettä. Olin eilen siskon ratsastusta katsomassa ja hyiii siellä oli kylmä. Pitää ensi kerralla ottaa toppatakki ja paksummat sukat jalkaa, mulla oli villasukat ja tavalliset sukat niin kuiteskin varpaat aivan jäässä. Se olisi nyt viikonlopuksi meno kotia. Menen hakemaan kanini ja pidän miehelle seuraa kun hän lähtee viikoksi reissuu. Niin ajattelin pitä vähän seuraa. <3



Mitäs mulle muuta? Ei kai sen ihmempää.. Meinaa flunssa tulla mutta onnistin välttämään sen kun kävin kuumassa saunassa. 

Se olisi kohta jo marraskuu herran jestas. kuinka nopeesti nämä kuukaudet menee.. 


Postaan ehkä viikonloppuna ,,, nyt meen tonne auttaan mamia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti