Rakkais

Rakkais

maanantai 24. kesäkuuta 2013

Se tukahduttavan kuuma maanantai



Anteeksi mun on pakko myöntää mutta olen ihan pihalla taas että mikä päivä tänään on.
Onneksi on kalenteri oikeassa ajassa, taitaa tää kuumuus tehä mulle kepposia. 
Mitä sitä näin kuumalla muta haluais tehä kun olla viileässä suihkussa taikka sitten upota järveen. Mutta ehkä nyt sitten nautitaan näistä helteistä kun talvella saadaan sitten valittaa että voi piru on todella kylmä.. 

Käytiin tossa hetki sitten Naperon kanssa kävelyllä, ja voi luoja kyllä näki koirastakin että onko mun pakko kävellä enään yhtään askelta kun on näin kuuma. Mutta heti kun sanoin Naperolle että mennäänkö kotia, niin tämäpäs pikku makkara herra otti tassut alle ja juoksi kotia, nyt makoilee tyytyväisenä mun jaloissa. Mä niin toivon että satais vettä oikeen urakalla.. ett olis edes hetken viileämpää, olis niin paljon mukavampi nukkuakkin. 

Taas lyö ajatus kyllä niin tyhjää, ajattelin kirjoittaa pitkän stooriksen mutta ei kun ei.. Kai mä lähen sitten siivoileen makuhonetta..




Pakko mun on kyllä mennä siivoon, ei se auta vaan koneella istua.. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti