Rakkais

Rakkais

maanantai 3. kesäkuuta 2013

Maanantaii

Taas se viikonloppu meni :( En sitten mennytkään sinne konserttiin vaikka piti, katseltiin siskon kanssa leffaa ja käytiin kahlaamassa mikä sitten johti siihen että me uitiin loppujen lopuks. Oli kyllä lämmintä vettä. Sunnuntaina piti siskon mennä hakemaan anttilasta nimmari, mutta sitten sisko halusikin lähteä äidin kanssa Alavuudelle. Noh mulla meni sit koko päivä Alavuudella siellä asuu siskon kummitäti ja mun kummitytsy oli kyllä ihanaa nähdä niitäkin pitkästä aikaan. Jos ens viikonloppuna on lämmin ilma niin meinaan mennä äidille koko viikonlopuksi niin pääsen siskojen kanssa uimaan. 

Mutta ei kai mulla nyt ole oikein muuta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti