Eli mua pyydettiin tekemään postaus missä kerron itsestäni hiukkasen.
Elikkä olen Johanna Hiltunen 21 vuotias Tampereen suunilta. Asuin kolme vuotta Forssassa, kun opiskelin kokiksi. Ja Forssassa tapasin mun mieheni ja olemme nyt kohta ollut jo 4.v yhdessä. Olen todella lapsi ja eläinrakas, joten eläimiä kyllä löytyy. Ja lasten kanssa tykkään olla todella paljon. Aina ilomielin hoidan mun pikkuveljee ja mun kummitytsyä joka on nyt 6kk, iso tytsy jo. Hmm mitäs muuta sitä kertoisi. Ai niin mä tykkään piirtää, maalata, laulaa. Päivät mulla kuluu siinä kun siivoon, hoidan eläimet ja käyn koiran kanssa ulkona. Ja sitten kun mies tulee illalla kotia niin katsotaan leffaa, ollaan konella taikka sitten pelataan tietokoeella sellaista zombi peliä. Tykkään kirjoitella kirjeitä, mutta nyt tällä hetkellä mun yks kirjekamu on tauvolla kun sille synty vauva. :) mutta ehkä se jatkuu tässä jossain vaiheessa. :) Ei kai mulla oikeen ole tähän nyt muuta lisättävää..
Mutta nyt kai se on pakko mennä kun mies tuolla huutelee että syömään :) tänään tehtiin tortilloja, nams..
Hyvää viikonloppua kaikille. :)
T: jossu <3
Kiva postaus! :) mä teen mun postauksen mahd pian.
VastaaPoista