Apua!
Mä niin toivon että toi kissan maukuna loppuu maanantaina.
Mies sano että jos ei lopu niin etitään sille sellainen koti missä se saa olla sisällä ja ulkona.
Kyllä se täällä missä me asutaan niin saa olla ulkona kuhan sillä on kaupanta ja talutin. ilman niitä ei sitä ole vielä päästetty ulos. Mutta sitten voidaan päästää kun on leikkauksesta selvitty.
Napero nukkuu mun jalkojen vieressä tyytyväisenä kun käytiin äsken pihalla.
Ei kauheen kauvan viittitty olla kun alko pikkuista palelee... Sen olen huomannut että heti kun tullaan tohon tutun tien varteen mistä on jotain 100m kotia niin Napero kävelee sen kamalalla vauhdilla.
Ai niin Napero on nyt 2kk :) Onnea hänelle.
Pistän tänne jossain vaiheessa kuvia kuhan saan aikaiseksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti