Rakkais

Rakkais

sunnuntai 4. elokuuta 2013

pyyntö nro 1.

Elikkä mua on pyydetty tekee postaus mihin mä haluaisin matkustaa!!

Haluaisin matkustaa Espanjaan, koska en ole siellä ikinä käynyt. Ja sinne mä haluaisin.
Mutta ehkä sitten joskus!. 
Toinen paikka olisi Thaimaa, siellä on kaverini käynyt monesti ja kehunut että sinne kannattaa mennä. 
Ja sitten olisi new york, sinne mä haluaisin mutta en tiedä et miksi. 


Ainuut paikat missä olen käynyt niin on Tallinna, kyllä sinne haluaisin uudestaan, koska olen ihastunut vanhaan kaupukiin. Ja kyllä mä meinaan tässä jossain vaiheessa mennä tallinaan 
mutta sinne tarttis 
Ja paljon. Koska Tallinassa on aivan ihania liikkeitä, ai että. 

Ja toinen paikka mihin haluaisin matkustaa on Tukholmaan. En ole siellä ikinä käynyt muuta kuin satamassa kääntymässä. Ja katselut ikkunasta, niin se näyttää aivan ihanalta sinne olisi hauska päästä. Mutta ehkä sitten joskus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti