Se olis taas viikonloppu lusittu :( miksi sen pitää mennä noin nopeesti. Olin perjantaista-sunnuntaihin äidillä.
Lauantaina käytiin Karkkilassa äidin miehen vanhemmilla. Heillä oli 16v beagle joka oli tekemässä kuolemaa :((( Surullista. Se oli koira mistä mä tykkäsin. Onneksi on monta hyvää muistoo. Tänään äiti soitti sinne ja kysy miten Lilli voi niin se oli kuollut aamulla 9:00 :(((. Vähän tässä haikeissa tunnelmissa. Mutta elämää eteenpäin. Onneksi mulla on Napero joka lohduttaa mua. Olin koko viikonlopun Naperosta erossa. Ja tänään kun nähtiin niin se itki ja nuoli mun naaman kun nähtiin ( napero oli mun miehen kans kaksin koko viikonlopun) ja kuulemma hyvin oli mennyt.
Mitäs muuta mä tein vkonloppuna ei kai mitään sen ihmeempää.
Perjantaina äiti sai 15 pakettia jäätelöö, joten nyt on pakkanen täynnä jätskiä. Ja niitä sitten syöty täällä koko viikonloppu. Tulee kohta jo korvistakin pihalle
Mutta hyvää äitienpäivää tää mimmi lähtee nyt nukkuu
voi ei otan osaa! eläimen menettäminen on aina ihan kamalaa! :(
VastaaPoista